Lolland Vandforsyning
Terrorsikring - ikke af Lolland Vandforsyning
- men af omgivelserne.
Som skadelidt har jeg en forventning om at
hegnet aflåses forsvarligt i arbejdstiden.

 

Maribo Vandforsyning
- nu Lolland Vandforsyning

Som nævnt på indgangssiden til dette site har langt de fleste oplevelser som lille selvstænding erhvervsdrivende i autobranchen været af den posistive art - problemet er jo blot at de negative oplevelser fylder langt mere i ens hukommelse.

Den vel nok mest negative oplevelse har jeg haft siden min start i 1979, har været mødet med Driftleder Børge Hansen fra Maribo Vandforsyning, nu Lolland Vandforsyning. Driftleder Børge Hansen har på alle måder vist sit sande jeg - alt hvad jeg havde aftalt med denne højt profilerede kommunale embedsmand - såvel mundtligt som skriftligt - har Driftleder Børge Hansen ikke ønsket at overholde.

Beskrivelser af mine oplevelser med Driftleder Børge Hansen kan læses via nedenstående links :

Troværdigheden der blev væk -   En fortælling om en forplads ved JAU2 - Jørns Auto i Maribo der blev ødelagt af Driftleder Børge Hansen.

Den skriftlige aftale udfærdiget af Driftleder Børge Hansen.

Jørns Kommentar til   Troværdigheden der blev væk.

"Boha Van De Wits"   - beskrivelse af planten der på dansk hedder   "Asfaltslørhale".

Kværulant eller blot en borger der ønsker aftaler overholdt ?

Læs ovenstående og døm selv. Indrømmet   - beskrivelserne tager noget tid.

Et lille men godt råd :   Indgå ikke aftaler med personer i store organisationer. Denne læresætning "kørte" jeg efter i mange år - jeg var, på grund af min efterhånden fremskredne alder ( jeg er årgang 1954 ), begyndt at slække lidt på dette. Mødet med Driftleder Børge Hansen har givet mig ( et kraftigt ) tilbagefald.

Jeg ønsker med ovenstående råd at at advare andre mod at blive så dårligt behandlet, som jeg er blevet. Jeg er ikke bange for at indrømme at jeg er blevet "snydt så vandet driver" - det bør du kunne undgå.

På indgangssiden har jeg skrevet at man skal vende det negative til noget positivt - det bør også kunne ske i dette tilfælde. Jeg er under alle omstændigheder blevet klar over hvorfor JAU2 har kunder der er "kommet i butikken" i mere end 25 år. Mon ikke det skyldes ordholdenhed og troværdighed - MEN vi driver jo heller ikke monopolvirksomhed.

Med venlig hilsen
Jørn Jørgensen
Altmuligmand.